Kwaliteit
Uit een Client Ervaring Onderzoek (CEO) over 2019 blijkt dat slechts 38% van de WMO cliënten wist van een cliënt-ondersteuner.
In 2019 is de onafhankelijke professionele cliënt-ondersteuning via de stichting Mee met 8 uur uitgebreid. Deze wordt vooral ingezet waar ondersteuning noodzakelijk is en bij complexe zaken waar op meerdere vlakken hulp nodig is.
Door de verspreiding van folders geven we meer bekendheid aan de mogelijkheden van cliënt-ondersteuning. De medewerkers van Vraagwijzer en de wijkteams weten de mogelijkheden en brengen cliënten hiervan op de hoogte. Wij streven er naar om de bekendheid 'n het gebruik van de cliënt-ondersteuner in 2020 flink te verhogen.
Uit een Client Ervaring Onderzoek (CEO) over 2019 blijkt dat slechts 38% van de WMO cliënten wist van een cliënt-ondersteuner.
In 2019 is de onafhankelijke professionele cliënt-ondersteuning via de stichting Mee met 8 uur uitgebreid. Deze wordt vooral ingezet waar ondersteuning noodzakelijk is en bij complexe zaken waar op meerdere vlakken hulp nodig is.
Door de verspreiding van folders geven we meer bekendheid aan de mogelijkheden van cliënt-ondersteuning. De medewerkers van Vraagwijzer en de wijkteams weten de mogelijkheden en brengen cliënten hiervan op de hoogte. Wij streven er naar om de bekendheid van de cliënt-ondersteuner in 2020 flink te verhogen.
In 2019 is de onafhankelijke professionele cliënt-ondersteuning via de stichting Mee met 8 uur uitgebreid. Deze wordt vooral ingezet waar ondersteuning noodzakelijk is en bij complexe zaken waar op meerdere vlakken hulp nodig is. Door de verspreiding van folders geven we nog meer bekendheid aan de mogelijkheden van cliënt-ondersteuning. De medewerkers van Vraagwijzer en de wijkteams weten de mogelijkheden en brengen cliënten hiervan op de hoogte.
In 2019 is de onafhankelijke professionele cliënt-ondersteuning via de stichting Mee met 8 uur uitgebreid. Deze wordt vooral ingezet waar ondersteuning noodzakelijk is en bij complexe zaken waar op meerdere vlakken hulp nodig is. Door de verspreiding van folders geven we nog meer bekendheid aan de mogelijkheden van cliënt-ondersteuning. De medewerkers van Vraagwijzer en de wijkteams weten de mogelijkheden en brengen cliënten hiervan op de hoogte.