-
Blz. 1
Programmabegroting 2022 en meerjarenraming 2023-2025
-
Blz. 2
Begroting 2022
-
Blz. 3
Programma’s
-
Blz. 4
Voorwoord
-
Blz. 5
Voorwoord
-
Blz. 6
Algemeen
-
Blz. 7
Leeswijzer
-
Blz. 8
Planning & Control cyclus
-
Blz. 9
Indeling van de begroting
-
Blz. 10
Opbouw van deze begroting
-
Blz. 11
Hoofdlijnen financiële gevolgen
-
Blz. 12
Hoofdlijnen financiele gevolgen
-
Blz. 13
Toelichtingen
-
Blz. 14
Onvermijdelijke ontwikkelingen
-
Blz. 15
overzicht herijking algemene uitkering
-
Blz. 16
overzicht ontwikkeling AU
-
Blz. 17
vervolg onvermijdelijke ontwikkelingen
-
Blz. 18
Provinciaal toezicht
-
Blz. 19
Agenda van de Samenleving 2022-2025
-
Blz. 20
Inleiding
-
Blz. 21
foto agenda van de samenleving
-
Blz. 22
Openbare Orde en Veiligheid
-
Blz. 23
Openbare orde en veiligheid foto
-
Blz. 24
Openbare orde en veiligheid deel 2
-
Blz. 25
Dienstverlening
-
Blz. 26
Dienstverlening foto
-
Blz. 27
Dienstverlening deel 2
-
Blz. 28
Communicatie
-
Blz. 29
Omgevingsvisie/Omgevingswet
-
Blz. 30
Wonen
-
Blz. 31
Wonen foto
-
Blz. 32
Economisch beleid en ontwikkelingen
-
Blz. 33
Duurzaamheidsagenda en Energietransitie
-
Blz. 34
Duurzaamheidsagenda foto
-
Blz. 35
Duurzaamheidsagenda deel 2
-
Blz. 36
Openbare Ruimte
-
Blz. 37
Openbare ruimte foto
-
Blz. 38
Openbare ruimte deel 2
-
Blz. 39
Samenwerking in het buitengebied
-
Blz. 40
Samenwerking in buitengebied foto
-
Blz. 41
Wijkregie
-
Blz. 42
Wijkregie foto
-
Blz. 43
Wijkregie deel 2
-
Blz. 44
Kunst, Cultuur & Evenementen
-
Blz. 45
Kunst en cultuur foto
-
Blz. 46
Kunst en cultuur deel 2
-
Blz. 47
Financien
-
Blz. 48
Financien foto
-
Blz. 49
Financien deel 2
-
Blz. 50
Educatie
-
Blz. 51
Educatie foto
-
Blz. 52
Educatie deel 2
-
Blz. 53
Sport
-
Blz. 54
Sport foto
-
Blz. 55
Sociaal domein
-
Blz. 56
Sociaal domein foto 1
-
Blz. 57
sociaal domein deel 2
-
Blz. 58
sociaal domein foto 2
-
Blz. 59
Sociaal domein deel 3
-
Blz. 60
Sociaal domein foto 3
-
Blz. 61
Begroting in één oogopslag
-
Blz. 62
Baten per programma
-
Blz. 63
Waar komt het geld vandaan?
-
Blz. 64
Lasten per programma
-
Blz. 65
Waar gaat het geld naar toe?
-
Blz. 66
Programma 1 - Openbare Orde en Veiligheid & Algemeen Bestuur
-
Blz. 67
1.1 Openbare Orde en Veiligheid
-
Blz. 68
Missie
-
Blz. 69
Doelstellingen
-
Blz. 70
1.1.1 Integraal Veiligheidsbeleid.
-
Blz. 71
22. 1.1.1b Samen met onze partners, ondernemers en inwoners uitvoering geven aan het Actieplan Veilig 2022.
-
Blz. 72
1.1.2 Jeugdoverlast.
-
Blz. 73
22. 1.1.2a Samen met onze partners (waaronder politie, boa's, openbaar ministerie, jongerenwerk, zorg en hulpverlening) gaan we overlast en criminaliteit in de gemeente tegen.
-
Blz. 74
1.1.3 Woninginbraken, voertuigcriminaliteit & fietsendiefstal.
-
Blz. 75
22. 1.1.3a Met preventieve acties inwoners en ondernemers informeren over het voorkomen van inbraken en diefstallen.
-
Blz. 76
22. 1.1.3b Samen met de politie inzetten op de hotspots in de gemeente.
-
Blz. 77
22. 1.1.3c Het verbeteren van de veiligheid rond de metrostations en fietsenstallingen.
-
Blz. 78
1.1.4 Veiligheid en veiligheidsgevoel omwonenden GGZ klinieken Poortugaal.
-
Blz. 79
22. 1.1.4a We werken samen met Antes, Fivoor, politie en omwonenden om periodiek de veiligheid en het veiligheidsgevoel te bespreken als ook actuele onderwerpen.
-
Blz. 80
1.1.5 Zorg en veiligheid.
-
Blz. 81
22. 1.1.5a Bevorderen van samenwerking tussen de zorg- en veiligheidspartners door actieve participatie en regie in het netwerk.
-
Blz. 82
1.1.6 Ondermijning.
-
Blz. 83
22. 1.1.6a Door voorlichting de bewustwording vergroten onder bewoners en ondernemers initiatieven vanuit de samenleving.
-
Blz. 84
22. 1.1.6b Kennisontwikkeling door, en samenwerking met, bijzondere partners zoals RIEC, Douane, DCMR, CCV e.a.
-
Blz. 85
1.2 Algemeen bestuur
-
Blz. 86
Missie
-
Blz. 87
Doelstellingen
-
Blz. 88
1.2.1 Dienstverlening
-
Blz. 89
22. 1.2.1a (Door)ontwikkeling online dienstverlening.
-
Blz. 90
22. 1.2.1b Digitale toegankelijkheid.
-
Blz. 91
22. 1.2.1c Digitalisering persoonskaarten.
-
Blz. 92
22. 1.2.1d Toename complexiteit burgerzaken.
-
Blz. 93
1.2.2 Communicatie
-
Blz. 94
22. 1.2.2a Doorontwikkeling gemeentewebsite.
-
Blz. 95
Kerngegevens
-
Blz. 96
Wat mag het kosten?
-
Blz. 97
Beleidsindicatoren
-
Blz. 98
Programma 2 - Ruimtelijke ordening, Wonen & Economie
-
Blz. 99
Inleiding en Missie Programma 2
-
Blz. 100
Inleiding
-
Blz. 101
Missie
-
Blz. 102
2.1 Ruimtelijke ordening
-
Blz. 103
Doelstellingen
-
Blz. 104
2.1.1 Omgevingswet
-
Blz. 105
2.1.2 Visie op de Rand van Rhoon.
-
Blz. 106
22. 2.1.2a Met inachtneming van de keuze die in 2021 is gemaakt m.b.t. de locatie van het sportpark, praktische scenario's uitwerken voor de Rand van Rhoon.
-
Blz. 107
2.1.3 Buijtenland van Rhoon.
-
Blz. 108
22. 2.1.3a Bijdragen aan de ontwikkeling en vaststelling van een bestemmingsplan o.b.v. van het Streefbeeld. Overleg met provincie, gebiedscoöperatie en maatschappelijke partners, informatie aan inwoners en verzorging van de planologische procedure.
-
Blz. 109
22. 2.1.3d Uitwerking en realisatie van de gebiedsvisie voor de Poort Buijtenland van Rhoon (Binnenland) volgens de bestuursovereenkomst met de provincie en het Streefbeeld met de gebiedscoöperatie.
-
Blz. 110
Missie
-
Blz. 111
2.2 Wonen
-
Blz. 112
Doelstellingen
-
Blz. 113
2.2.1 Wonen
-
Blz. 114
22. 2.2.1a Afspraken maken met corporaties en ontwikkelaars om de (sociale) woningvoorraad uit te breiden conform de afspraken met de regio en met de provincie.
-
Blz. 115
2.3 Economie
-
Blz. 116
Doelstellingen
-
Blz. 117
2.3.1 Economie en bedrijvigheid
-
Blz. 118
Wat mag het kosten?
-
Blz. 119
Beleidsindicatoren
-
Blz. 120
Programma 3 - Buitenruimte
-
Blz. 121
Inleiding en Missie Programma 3
-
Blz. 122
Inleiding
-
Blz. 123
Missie
-
Blz. 124
3.1 Buitenruimte
-
Blz. 125
Doelstellingen
-
Blz. 126
3.1.1 Duurzaamheid en milieu
-
Blz. 127
3.1.2 Openbare ruimte
-
Blz. 128
22. 3.1.2a Verhogen verkeersveiligheid, uitvoeren acties maatregelenplan.
-
Blz. 129
22. 3.1.2e Opstellen groenuitvoeringskader (uitgangspunten groenbeheer en uitvoeringsplan).
-
Blz. 130
3.1.3 Wijkregie
-
Blz. 131
22. 3.1.3a Faciliteren en stimuleren van burgerinitiatieven t.b.v. de verbetering leefbaarheid; bijv: zelfbeheer groen, opruimen zwerfafval. sociale cohesie en veiligheid.
-
Blz. 132
22. 3.1.3b Verder ontwikkelen van online burgerparticipatie door gebruik te gaan maken van best-practise tools en vernieuwing.
-
Blz. 133
22. 3.1.3c Bevorderen van de samenwerking tussen organisaties.
-
Blz. 134
22. 3.1.3d Landelijke thema's koppelen aan lokale initiatieven.
-
Blz. 135
3.2 Kunst & Cultuur
-
Blz. 136
Doelstellingen
-
Blz. 137
3.2.1 Kunst, Cultuur & Evenementen
-
Blz. 138
22. 3.2.1a Deelnemen aan regionale overleggen over cultuur, cultureel erfgoed en landschap (zowel bestuurlijk als ambtelijk).
-
Blz. 139
22. 3.2.1b Uitdragen van de doelen en ambities van de Cultuurnota.
-
Blz. 140
22. 3.2.1c Uitvoering geven aan het evenementenbeleid met focus op de geformuleerde visie en ambitie.
-
Blz. 141
3.3 Maatschappelijk vastgoed
-
Blz. 142
Doelstellingen
-
Blz. 143
3.3.1 Maatschappelijk vastgoed
-
Blz. 144
22. 3.3.1a Integraal acccomodatieplan opstellen (binnen de kaders van de strategische visie maatschappelijk vastgoed).
-
Blz. 145
Wat mag het kosten?
-
Blz. 146
Beleidsindicatoren
-
Blz. 147
Programma 4 - Financien
-
Blz. 148
Inleiding
-
Blz. 149
Inleiding en Missie Programma 4
-
Blz. 150
Inleiding
-
Blz. 151
Missie
-
Blz. 152
4.1 Financien
-
Blz. 153
Missie
-
Blz. 154
Doelstellingen
-
Blz. 155
4.1.1 Financieel beleid
-
Blz. 156
4.1.2 Lokale lasten
-
Blz. 157
4.1.3 Risicobeheersing
-
Blz. 158
22. 4.1.3a Implementatie van de Rechtmatigheidsverantwoording door het College.
-
Blz. 159
22. 4.1.3b Meerjaren-analyse risico's en investeringen in begroting opnemen.
-
Blz. 160
Wat mag het kosten
-
Blz. 161
Kerngegevens
-
Blz. 162
Programma 5 - Educatie
-
Blz. 163
Inleiding en Missie Programma 5
-
Blz. 164
Inleiding
-
Blz. 165
Missie
-
Blz. 166
5.1 Educatie
-
Blz. 167
Doelstellingen
-
Blz. 168
5.1.1 Educatie
-
Blz. 169
22. 5.1.1a Een integraal huisvestingsplan inclusief de huisvestingsverplichting voor het onderwijs met een doorkijk tot 2030 en verder, waarbij de woningbouwprognose en de leerlingenprognose het uitgangspunt zijn.
-
Blz. 170
Wat mag het kosten?
-
Blz. 171
Beleidsindicatoren
-
Blz. 172
Programma 6 - Sport
-
Blz. 173
Inleiding en Missie Programma 6
-
Blz. 174
Inleiding
-
Blz. 175
Missie
-
Blz. 176
6.1 Sport
-
Blz. 177
Doelstellingen
-
Blz. 178
6.1.1 Sport
-
Blz. 179
22. 6.1.1a Uitvoeren Verenigingsakkoord.
-
Blz. 180
22. 6.1.1b Verdere uitwerking sportpark De Omloop.
-
Blz. 181
Wat mag het kosten?
-
Blz. 182
Beleidsindicatoren
-
Blz. 183
Programma 7 - Sociaal Domein
-
Blz. 184
Inleiding en Missie Programma 7
-
Blz. 185
Inleiding
-
Blz. 186
Missie
-
Blz. 187
7.1 Maatschappelijke ondersteuning
-
Blz. 188
Doelstellingen
-
Blz. 189
7.1.1 Maatschappelijke ondersteuning.
-
Blz. 190
22. 7.1.1b Structureel overleg met zorgkantoor.
-
Blz. 191
22. 7.1.1c Bij de inzet van dagbesteding willen we een betere aansluiting met de toeleiding naar beschut werk of vrijwilligerswerk.
-
Blz. 192
22. 7.1.1e Implementatie van het nieuwe regionale beleidsplan beschermd wonen en maatschappelijke opvang.
-
Blz. 193
7.2 Kwetsbare groepen
-
Blz. 194
Doelstellingen
-
Blz. 195
7.2.1 Kwetsbare groepen.
-
Blz. 196
22. 7.2.1a Samen met relevante partners uitvoeren van het stappenplan dementievriendelijke gemeenten.
-
Blz. 197
7.3 Participatiewet
-
Blz. 198
Doelstellingen
-
Blz. 199
7.3.1 Werk.
-
Blz. 200
22. 7.3.1c Onderzoek naar de realisatie van een centrum voor hergebruik (o.a. kleding) en een voedselbank in Albrandswaard.
-
Blz. 201
22. 7.3.1d Uitvoering geven aan het "breed offensief" om inwoners met een arbeidsbeperking sneller aan een baan te helpen.
-
Blz. 202
7.4 Jeugdzorg
-
Blz. 203
Doelstellingen
-
Blz. 204
7.4.1 Jeugdzorg
-
Blz. 205
7.5 Zorg & Welzijn
-
Blz. 206
Doelstellingen
-
Blz. 207
7.5.1 Zorg & Welzijn
-
Blz. 208
7.6 Wijkteams
-
Blz. 209
Doelstellingen
-
Blz. 210
7.6.1 Wijkteams
-
Blz. 211
Wat mag het kosten?
-
Blz. 212
Beleidsindicatoren
-
Blz. 213
Kerngegevens
-
Blz. 214
Niet in voorgaande programma's verantwoorde baten en lasten
-
Blz. 215
Inleiding Niet in voorgaande programma's verantwoorde baten en lasten
-
Blz. 216
Inleiding
-
Blz. 217
1. Algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 218
Inleiding
-
Blz. 219
Wat mag het kosten?
-
Blz. 220
Overzicht algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 221
Lokale heffingen
-
Blz. 222
lokale heffingen tabel
-
Blz. 223
lokale heffingen tekst
-
Blz. 224
Algemene uitkering
-
Blz. 225
algemene uitkering tabel
-
Blz. 226
dividend
-
Blz. 227
dividend tabel
-
Blz. 228
dividend tekst
-
Blz. 229
saldo financieringsfunctie
-
Blz. 230
saldo financieringsfunctie tabel
-
Blz. 231
Beleidsindicatoren
-
Blz. 232
2. Overhead
-
Blz. 233
Inleiding
-
Blz. 234
Wat mag het kosten
-
Blz. 235
overhead tabel
-
Blz. 236
3. Vennootschapsbelasting (Vpb)
-
Blz. 237
Inleiding
-
Blz. 238
Wat mag het kosten?
-
Blz. 239
4. Onvoorzien
-
Blz. 240
Inleiding
-
Blz. 241
Wat mag het kosten?
-
Blz. 242
Moties
-
Blz. 243
Moties
-
Blz. 244
Moties *
-
Blz. 245
MOTIE - Actief informeren over verkeersprojecten
-
Blz. 246
MOTIE - Afval scheiden belonen, dus vastrecht verlagen
-
Blz. 247
MOTIE - Deelname aan het Schone Lucht Akkoord
-
Blz. 248
MOTIE - Een begrijpelijke RES voor jongeren en kinderen
-
Blz. 249
MOTIE - Huisvesting Buurtpreventie
-
Blz. 250
MOTIE - Onze boeren verdienen voorrang
-
Blz. 251
MOTIE - Personeel in de BAR
-
Blz. 252
MOTIE - Wonen voor ouderen
-
Blz. 253
MOTIE - Verkeersveiligheid op de Albrandswaardsedijk Delta West
-
Blz. 254
MOTIE - Wering woning speculanten
-
Blz. 255
Paragrafen
-
Blz. 256
Paragraaf 1 - Lokale heffingen
-
Blz. 257
Inleiding
-
Blz. 258
Algemene uitgangspunten lokale heffingen
-
Blz. 259
Woonlasten en tarieven belastingen en heffingen
-
Blz. 260
Algemene (beleids)ontwikkelingen
-
Blz. 261
Overzicht geraamde belastingen en heffingen
-
Blz. 262
Tarieven 2022
-
Blz. 263
Afvalstoffenheffing
-
Blz. 264
afvalstoffenheffing tabel
-
Blz. 265
afvalstoffenheffing tarieven
-
Blz. 266
afvalstoffenheffing tekst
-
Blz. 267
rioolheffing
-
Blz. 268
rioolheffing tabel
-
Blz. 269
rioolheffing tarieven
-
Blz. 270
lijkbezorgingsrechten
-
Blz. 271
lijkbezorgensrechten tabel
-
Blz. 272
lijkbezorgingsrechten tarieven
-
Blz. 273
tarieven overige gemeentelijke heffingen
-
Blz. 274
tabel overige leges
-
Blz. 275
Gemeentelijk kwijtscheldingsbeleid
-
Blz. 276
Overzicht belastingdruk
-
Blz. 277
Albrandswaard ten opzichte van buurgemeenten
-
Blz. 278
Vergelijking woonlasten 2020 en 2021
-
Blz. 279
Benchmark woonlasten Provincie Zuid-Holland (Coelo 2021)
-
Blz. 280
Paragraaf 2 - Weerstandsvermogen en risicobeheersing
-
Blz. 281
Aanleiding en achtergrond
-
Blz. 282
Risicoprofiel concern Albrandswaard
-
Blz. 283
Actuele ontwikkelingen
-
Blz. 284
Risico's
-
Blz. 285
benodigde weerstandscapaciteit toelichting corona
-
Blz. 286
Risicoprofiel grondbedrijf
-
Blz. 287
Beschikbare weerstandscapaciteit
-
Blz. 288
Relatie benodigde en beschikbare weerstandscapaciteit
-
Blz. 289
Risicokaart
-
Blz. 290
Kengetallen
-
Blz. 291
Conclusie over huidig risicoprofiel
-
Blz. 292
Paragraaf 3 - Financiering
-
Blz. 293
Inleiding
-
Blz. 294
Wettelijke kaders en treasurystatuut
-
Blz. 295
Rentevisie en rentebeleid
-
Blz. 296
Renterisicobeheer
-
Blz. 297
kasgeldlimiet
-
Blz. 298
kasgeldlimiet tabel
-
Blz. 299
Liquiditeitsplanning en financieringsbehoefte
-
Blz. 300
leningenportefeuille
-
Blz. 301
leningenportefeuille tabel
-
Blz. 302
Uitzettingen
-
Blz. 303
Renteomslag
-
Blz. 304
Garantstelling
-
Blz. 305
Relatiebeheer
-
Blz. 306
Paragraaf 4 - Onderhoud kapitaalgoederen
-
Blz. 307
Inleiding
-
Blz. 308
Aanwezige kapitaalgoederen
-
Blz. 309
Zorg voor de openbare ruimte
-
Blz. 310
Wegen
-
Blz. 311
Straatreiniging
-
Blz. 312
Openbare verlichting
-
Blz. 313
Verkeer
-
Blz. 314
Riolering
-
Blz. 315
Groen en bomen
-
Blz. 316
Waterwegen en baggeren
-
Blz. 317
Civiele kunstwerken
-
Blz. 318
Spelen
-
Blz. 319
Gebouwen
-
Blz. 320
Budgetten en kredieten onderhoud/vervanging kapitaalgoederen
-
Blz. 321
Relevante reserves
-
Blz. 322
Kerngegevens
-
Blz. 323
Paragraaf 5 - Bedrijfsvoering
-
Blz. 324
Inleiding
-
Blz. 325
Ontwikkelagenda
-
Blz. 326
Grote thema's
-
Blz. 327
Personeel
-
Blz. 328
Rechtmatigheidsverantwoording
-
Blz. 329
Uurtarieven personeel
-
Blz. 330
berekening uurtarief
-
Blz. 331
Paragraaf 6 - Verbonden partijen
-
Blz. 332
Algemeen
-
Blz. 333
DCMR
-
Blz. 334
SVHW
-
Blz. 335
GGD
-
Blz. 336
Jeugdhulp Rijnmond
-
Blz. 337
Natuur en recreatiegebied IJsselmonde
-
Blz. 338
BAR-organisatie
-
Blz. 339
Veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond
-
Blz. 340
DCMR
-
Blz. 341
Essendael beheer B.V.
-
Blz. 342
GEM Essendael C.V.
-
Blz. 343
BNG
-
Blz. 344
Stedin groep
-
Blz. 345
NV BAR Afvalbeheer
-
Blz. 346
Evides
-
Blz. 347
Landschapstafel IJsselmonde
-
Blz. 348
Centrum Jeugd & Gezin Rijnmond
-
Blz. 349
VNG
-
Blz. 350
Stichting Distripark
-
Blz. 351
.
-
Blz. 352
Paragraaf 7 - Grondbeleid
-
Blz. 353
Inleiding
-
Blz. 354
Grondbeleid
-
Blz. 355
Actuele prognose
-
Blz. 356
Reserve en risico's
-
Blz. 357
Financiele begroting
-
Blz. 358
Financiële samenvatting
-
Blz. 359
Inleiding
-
Blz. 360
Incidentele baten en lasten
-
Blz. 361
Inleiding
-
Blz. 362
Toelichting
-
Blz. 363
Beoogde structurele toevoegingen en onttrekkingen reserves
-
Blz. 364
toelichting structurele mutaties reserves
-
Blz. 365
Uitgangspunten meerjarenraming
-
Blz. 366
Uitgangspunten meerjarenraming
-
Blz. 367
Overzicht van baten en lasten
-
Blz. 368
Exploitatie
-
Blz. 369
Algemene toelichting
-
Blz. 370
Programma 1 Openbare orde & Veiligheid & Algemeen bestuur
-
Blz. 371
verschuivingen bar bijdrage per taakveld programma 1
-
Blz. 372
overige verschillen programma 1
-
Blz. 373
Nieuwe investeringen
-
Blz. 374
Programma 2 Ruimtelijke ordening, Wonen & Economie
-
Blz. 375
verschuivingen bar bijdrage per taakveld programma 2
-
Blz. 376
overige verschillen programma 2
-
Blz. 377
Programma 3 Buitenruimte
-
Blz. 378
verschuivingen bar bijdrage per taakveld programma 3
-
Blz. 379
overige verschillen programma 3
-
Blz. 380
investeringen programma 3
-
Blz. 381
Programma 4 Financiën
-
Blz. 382
verschuivingen bar bijdrage per taakveld programma 4
-
Blz. 383
overige verschillen programma 4
-
Blz. 384
Programma 5 Educatie
-
Blz. 385
overige verschillen programma 5
-
Blz. 386
Programma 6 Sport
-
Blz. 387
verschuivingen bar bijdrage per taakveld programma 6
-
Blz. 388
overige verschillen programma 6
-
Blz. 389
Programma 7 Sociaal Domein
-
Blz. 390
verschuivingen bar bijdrage per taakveld programma 7
-
Blz. 391
overige verschillen programma 7
-
Blz. 392
Niet in voorgaande programma's verantwoorde baten en lasten
-
Blz. 393
verschuivingen bijdrage per taakveld programma 9
-
Blz. 394
overige verschillen programma 9
-
Blz. 395
Meerjaren balans
-
Blz. 396
Meerjarenbalans activa
-
Blz. 397
Meerjarenbalans passiva
-
Blz. 398
EMU Saldo
-
Blz. 399
EMU saldo
-
Blz. 400
Bijlagen
-
Blz. 401
Bijlage 1 - Investeringen met economisch en maatschappelijk nut
-
Blz. 402
nieuwe investeringen met economisch nut in €
-
Blz. 403
nieuwe investeringen met maatschappelijk nut in €
-
Blz. 404
nieuwe investeringen direct tlv voorzieningen in €
-
Blz. 405
Bijlage 2 - Staat van langlopende geldleningen
-
Blz. 406
Staat van langlopende geldleningen
-
Blz. 407
Bijlage 3 - Reserves en voorzieningen
-
Blz. 408
Reserves
-
Blz. 409
Voorzieningen
-
Blz. 410
Bijlage 4 - Subsidieplafond 2022
-
Blz. 411
Subsidieplafond 2022
-
Blz. 412
Bijlage 5 - Taakvelden
-
Blz. 413
Taakvelden
-
Blz. 414
Bijlage 6 - Vertrekpunt concept begroting 2022-2025
-
Blz. 415
Vertrekpunt concept begroting 2020-2023
-
Activiteiten
-
Overzicht
-
Zoeken
-
Publicatie bijlagen
-
Contact
-
PrivacyStatement
-
Sitemap