Portefeuillehouder (bestuurlijk opdrachtgever)
Marco Goedknegt

We streven naar een continu klantonderzoek.



Toelichting

Als alternatief voor de baliemeting is eind 2020 besloten het dashboard te introduceren dat in 2021 in gebruik is genomen. Dit betekent een doorlopend klanttevredenheidsonderzoek aan de balie, de telefoon (met uitzondering van de NV-BAR en het KCC Maatschappij ) en de online formulieren op burgerzaken producten. De resultaten uit het dashboard worden met de teams besproken en kunnen leiden tot complimenten en verbeteracties. In 2022 gaan we inzetten op het verbeteren van het verkrijgen van respons.

G

Kwaliteit

09-08-2021

Bij jaarrekening 2020 is dit speerpunt overgeheveld naar BAR-organisatie en in bedrijfsvoering opgenomen. Kan als afgedaan beschouwd worden.


25-03-2021

Bij jaarrekening 2020 is dit speerpunt overgeheveld naar BAR-organisatie en in bedrijfsvoering opgenomen. Kan als afgedaan beschouwd worden..


17-03-2021

Bij jaarrekening 2020 is dit speerpunt overgeheveld naar BAR-organisatie en in bedrijfsvoering opgenomen. Kan als afgedaan beschouwd worden..


22-02-2021

Bij jaarrekening 2020 is dit speerpunt overgeheveld naar BAR-organisatie en in bedrijfsvoering opgenomen. Kan als afgedaan beschouwd worden.


G

Tijd

G

Geld