Meer
Publicatiedatum: 04-10-2019

Inhoud

Terug

19. 1.2.2c De kernwaarden betrokken, benaderbaar en menselijke maat in de praktijk brengen in de contacten met inwoners.

19. 1.2.2c De kernwaarden betrokken, benaderbaar en menselijke maat in de praktijk brengen in de contacten met inwoners.
Portefeuillehouder (bestuurlijk opdrachtgever)
Goedknegt Marco

Status
50 %

Planning
Einddatum: 30-12-2019

Inwoners waar mogelijk persoonlijk en direct benaderen (bijvoorbeeld via 1 op 1 gesprekken en bezoeken aan huis); meer ‘naar buiten’.



Toelichting

De kernwaarden vormen het uitgangspunt voor alle communicatie-uitingen. Zo worden bijvoorbeeld de inwoners waar mogelijk persoonlijk en direct benaderd. Daarbij kan je denken aan bijvoorbeeld via 1 op 1 gesprekken en bezoeken aan huis.

Ook gaat het college meer ‘naar buiten’ om op te halen wat er leeft onder de inwoners.

G
Kwaliteit
G
Tijd
G
Geld