G
Terug
CWP 7.2.1e Stimuleren dat Stichting Welzijn Albrandswaard en de wijkteams een communicatieplan opstellen om het loket Vraagwijzer van de Stichting Welzijn Albrandswaard en de functie daarvan te optimaliseren.
Portefeuillehouder (bestuurlijk opdrachtgever)
Mieke van Ginkel
Tijd (indicator)
Kwaliteit (indicator)
G
Kwaliteit (toelichting)
Wij zien als gemeente heel veel voordelen in het normaliseren van zorg en problemen. Daarom hebben we als doel om bij een "zware of complexe" zorgvraag direct Welzijn in te zetten zodat er naast de zorgvraag ook veel aandacht is voor het 'normale' leven. Een communicatieplan kan de bewoners duidelijk maken dat een zorgvraag in Albrandswaard via de Vraagwijzer kan worden aangevraagd zodat we bovenstaand doel zo goed mogelijk kunnen bereiken.
Omdat de Albrandswaardse organisatie nog steeds in ontwikkeling is en ook de samenwerking tussen wijkteam, KCC en Vraagwijzer ontwikkelt, is het communicatieplan over het loket Vraagwijzer uitgesteld.
Geld (indicator)
G